طراحي سايت آذرين وب - طراحي سايت Azarinweb رتابلاگ
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 3
دیروز : 1
افراد آنلاین : 1
همه : 548
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

در طراحي سايت پزشكي نكات يكساني وجود دارد كه هميشه بايد رعايت شوند و همين نكات است كه در واقع سبب افزايش ورود بيمار و بهبود كسب و كار پزشكان مي شود.
هر پزشك با توجه به تخصص خود بيماران منحصر به فرد خود را دارد اما زماني كه نياز به طراحي سايت پزشكي داريم معمولا امكانات پيش فرضي را بدون در نظر گرفتن تخصص پزشك بايد در سايت رعايت كنيم.
از جمله اين بخش ها مي توان به بخش تماس با ما، درباره پزشك، تخصص هاي اصلي، رزرو وقت آنلاين و… اشاره كرد كه در ادامه بيشتر با اين موارد آشنا خواهيد شد.
 
طراحي سايت پزشكي
 
اگر شما يك پزشك هستيد قطعا تمايل به جذب بيماران بيشتري داريد و داشتن يك وب سايت مناسب مي تواند براي انجام اين كار بسيار مناسب باشد. شما بايد در ابتدا يك وب سايت كامل براي خود فراهم كنيد و سپس امكاناتي را در آن براي بيماران خود قرار دهيد تا باعث سهولت ارتباط بيمار با شما و همچنين ايجاد حس اعتماد در بيمار شود.
 در طراحي سايت پزشكي چه نكاتي ضروري هستند؟
قبل از اينكه به توضيح بيشتر در مورد نكات اصلي در طراحي سايت پزشكي بپردازيم اين موضوع مهم را بايد بدانيد كه بهترين سايت هاي پزشكي با نام خود پزشك فعال هستند و بهترين گزينه براي انتخاب نام دامنه، اسم خود شما مي باشد.۱- انتخاب نام مناسب براي وب سايت:
همانطور كه مطرح شد بهترين نام براي يك وب سايت پزشكي، نام خود پزشك مي باشد، اما نكته مهم ديگري نيز در اين بخش اهميت دارد و آن ثبت دامنه هايي است كه ممكن است بيماران به اشتباه آن را وارد كنند.
يكي از مشتريان ما آقاي دكتر سجودي است كه نام ايشان با دو حالت drsojodi و drsojoodi نوشته مي شود، بهترين گزينه در اين زمان اين است كه شما هر دو نام را ثبت نماييد و سپس يكي از آنها را سايت اصلي خود كرده و دومي را به روي سايت اصلي redirect كنيد.۲- بخش درباره من و تماس با من
قطعا هر بيماري وقتي پزشك مد نظر خود را در وب مي يابد اول از همه تمايل دارد تا در مورد آن پزشك اطلاعات بيشتري كسب كند و سپس به دنبال تماس با پزشك خود خواهد بود. پس داشتن اين دو بخش در يك وب سايت پزشكي اجتناب ناپذير است و نياز كه حتما اين دو بخش را در وب سايت خود داشته باشيد.۳- نمايش مكان مطب روي نقشه:
شما بايد هركاري كه باعث شود بيمار راحت تر بتواند مطب پزشك را پيدا كند در وب سايت خود انجام دهيد، امروزه بيش از ۹۰٪ عموم مردم گوشي هاي هوشمند دارند و مي توانند به راحتي با ديدن موقعيت شما روي نقشه گوگل شما را پيدا كنند. شما مي توانيد با نمايش موقعيت خود روي نقشه گوگل در وب سايت تان بيمار را سريعتر به مطب هدايت كنيد.۴- بخش نظرات مشتريان راضي:
با توجه به حرفهايي كه مردم پشت همه افراد و كسب و كار ها مطرح مي كنند اين بخش مي تواند به خوبي عالي بودن خدمات شما را به ديگران انتقال دهد، بخش نظرات مي تواند به صورت متن هاي باشد كه بيمار شما پس از معالجه مي نويسد يا فايل هاي صوتي و تصويري باشد كه پس از بهبود بيمار از آن تهيه مي كنيد.
اين بخش مي تواند اطمينان بالايي را براي فردي كه مي خواهد اولين بار به شما مراجعه كند فراهم آورد و قطعا سبب افزايش ورودي شما خواهد شد.۵- بخش رزرو آنلاين وقت:
در وب سايت هاي پزشكان ايراني اين مورد كمتر ديده مي شود زيرا اكثر پزشكان در مطب به اينترنت متصل نيستند و سعي دارند اين بخش را با همان روش سنتي رزرو تلفني پيش ببرند، اما موضوعي كه مهم است در طراحي سايت پزشكي بسيار اهميت دارد كه اگر فردي در ساعات خارج از ساعات اداري به وب سايت شما مراجعه كرد نيز بتواند وقت قبلي رزرو كند و يا فرمي را پر كند تا شما در روز بعدي با آن فرد تماس بگيريد.
اين امكان نيز مي تواند مشتريان خوبي را به سمت مطب هدايت كند و ثبب افزايش ورودي يك پزشك شود.۶- مقالات آموزشي تخصصي:
مقالات در طراحي سايت پزشكي از چند جهت داراي اهميت بالايي هستند و مي توانند بسيار در افزايش ورود بيمار تاثيرگذار باشند. مقالات تخصصي كه بتواند به يك بيمار كمك كند قطعا باعث خوشحالي آن شده و حتما نام شما را به عنوان فردي كه به او كمك كرده ايد به خاطر خواهد داشت.
از جهتي ديگر مقالات براي بهينه سازي سايت شما در موتورهاي جستجو نيز بسيار تاثيرگذار هستند و مي توانند باعث افزايش ورودي شما از موتورهاي جستجويي مانند گوگل بشوند.
 طراحي سايت پزشكي چقدر زماني مي برد؟
شايد براي شما اين سوال مطرح شود كه طراحي چنين سايتي با اين امكانات چقدر مي تواند زمان بر باشد؟ طبق تجربه ما در طراحي وب سايت هايي كه براي پزشكان انجام داده ايم اين زمان بين ۱۵ تا ۲۵ روز كاري مي باشد كه بتوان يك طراحي عالي با توجه به تخصص پزشك پياده سازي كرد و آن را براي استفاده در اختيار پزشك قرار داد و آموزش هاي لازم را نيز براي فعاليت هاي آتي مطرح كرد.
پزشك نيز مي تواند در اين زمان براي توليد محتوا و تهيه مطالبي كه نياز است در سايت منتشر شود اقدام كند و به طور موازي با تيم طراحي سايت همكاري كند.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳ تير ۱۳۹۶ ] [ ۱۲:۴۰:۲۱ ] [ آذرين وب ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب