طراحي سايت آذرين وب - طراحي سايت Azarinweb رتابلاگ
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 1
دیروز : 3
افراد آنلاین : 1
همه : 540
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

با ساخت يك اپليكيشن گوشي مناسب مي‌توانيد از محبوبيت بي‌نظير اپليكيشن‌هاي گوشي كمال استفاده را ببريد و به مشتريان خود خدمات سريع و با كيفيتي را ارائه دهيد. بدين ترتيب مشتريان نيز همواره به شما وفادار خواهند بود و از خدمات شما بهره‌مند خواهند شد.
طراحي اپليكيشن : همان طور كه قابل مشاهده مي باشد روز به روز بر تعداد كاربران دستگاه هاي هوشمند نظير تلفن هاي همراه و تبلت ها افزوده مي شود از اين رو امروزه عبارت اپليكيشن يا به اصطلاح " اپ " رواج بسياري يافته است . در واقع منظور ما از اپليكيشن ، نرم افزارهايي مي باشد كه به شكل end user طراحي شده اند . هم چنين لازم به ذكر است بدانيد نرم افزار هاي پر طرفدار همانند ورد ، گوگل كروم و فاير فاكس و كليه بازي هاي رايانه اي جزء اپليكيشن ها به حساب مي آيند .
 
به صورت روزانه طراحي اپليكيشن هاي متعددي براي طراحي اپليكيشن موبايل با موضوع هاي گوناگون انجام مي گردد . بسياري از مديران كسب و كار ها و فعاليت هاي حرفه اي براي ارائه ي هر چه بهتر خدمات و محصولات خود رو به راه اندازي  طراحي اپليكيشن و طراحي اپليكيشن موبايل آورده اند . به طور مثال مي توان به نرم افزار هاي بانك هاي سراسر كشور اشاره نمود . يكي از مهم ترين و بزرگترين سازمان ها در حوزه ي ساخت و طراحي اپليكيشن موبايل براي شبكه هاي اجتماعي مي باشند چرا كه اهميت در دست داشتن اپليكيشن را به خوبي درك نموده اند و نهايتا كاربران بسياري را از اين طريق جذب نموده اند . حجم موفقيت از طريق طراحي اپليكيشن به حدي رسيده است كه شبكه اجتماعي معروفي همانند اينستاگرم تمامي خدمات خود را از طريق نرم افزار يا اپليكيشن در اختيار كاربران خود قرار مي دهد .
برخي امكانات طراحي اپ :
كاربران به آساني مي توانند به خدمات و كالا هاي شما دسترسي كامل داشته باشند .عرضه ي كالا هاي شما به سهولت در عرصه ي جهاني عرضه مي گردد .توانايي قرار دادن اطلاعيه هاي گوناگون در نرم افزاروجود امكان اختصاص بخشي از نرم افزار به گالري كالا هاوجود امكان خريد و فروش و پرداخت آنلاين در طراحي اپ توانايي بر قرار نمودن ارتباط با كاربران تان از طريق اپليكيشنوجود امكان استفاده از صدا ، متن و ويدئو در راستاي به حداكثر رساندن ميزان انتقال مفاهيم نرم افزار به مشتريانوجود امكان ارتباط دو طرفه و محاوره اي با كاربران نرم افزاراپليكيشن هاي موبايل كه جذابيت كافي را داشته باشند با سرعت بالايي توسط استفاده كنندگان پخش و توزيع مي گردند .اين ابزار ها را مي توان به آساني و با حداقل هزينه ميان شمار بالايي از كاربران از طريق اينترنت يا بلوتوث پخش كرد .قابليت نصب بر روي تلفن هاي همراه هوشمند با دو حالت نيازمند اينترنت و عدم نياز به اينترنت ( آنلاين و آفلاين )

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ ] [ ۰۲:۱۴:۲۵ ] [ آذرين وب ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب