طراحي سايت آذرين وب - طراحي سايت Azarinweb رتابلاگ
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 1
دیروز : 3
افراد آنلاین : 1
همه : 495
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

طراحي سايت پزشكي با توجه به خيل عظيم اطلاعات دارويي و درماني و گسترش دانش پزشكي، شرياني حياتي است. رشد و پيشرفت شاخه هاي مختلف پزشكي، دستاوردها و يافته هاي جديد و پيدايش تكنولوژي هاي نوين و تجهيزات پيشرفته در عرصه طبابت از يكسو و نيز افزايش تعداد بيماران به دلايل مختلف اعم از گسترش شهرنشيني، تغذيه نامناسب و … از سوي ديگر موجب شده است تا روند رسيدگي به بيماران شتاب بيشتري بگيرد و اين امر ديگر با روش هاي سنتي گذشته ميسر نمي گردد و راه هاي ديگري را مي طلبد از جمله روش هاي نوين تحت وب و بكارگيري فضاي مجازي و اينترنتي كه با طراحي سايت پزشكي ميتوانيد اين بستر شكوفا شود.
تيم وب سايت پزشكيطراحي سايت پزشكي روحي تازه در دنياي طبابت طراحي سايت پزشكي و يا طراحي سايت مراكز درماني موجب مي گردد كه پزشكان نه تنها نسبت به معرفي تخصص و رزومه خود و نيز ارايه مقالات علمي و يافته هاي جديد طبي بپردازند بلكه با قرارگيري سرويس هاي مختلف در طراحي وب سايت پزشكي ثمرات بيشماري نصيب بيماران و پزشكان خواهد گرديد.
مهمترين مزاياي طراحي سايت پزشكيمراجعات حضوري بيماران به مطب پزشك يا درمانگاه ها نه تنها موجب اتلاف زمان و انرژي بيمار مي گردد بلكه پيامدهاي ديگري همچون افزايش ترافيك شهري، بروز اثرات منفي روحي و رواني بيمار در اثر منتظر شدن در اتاق انتظار و …. حادث مي گردد.
اغلب موارد فوق با دسترسي آسان و سريع به يك وب سايت پزشك مربوطه، از ميان خواهد رفت.
پزشكاني كه به اين باور رسيده اند ديگر زمان آن فرا رسيده تا شعبه مطب خود را در عرصه اينترنت نيز داير نمايند به موفقيت هاي بيشتري دست يافته و چندين قدم از همكاران خود جلوتر هستند. چرا كه آنان از طريق خدمات و سرويس هاي مختلف طراحي وب سايت پزشكي خود از جمله: تشكيل پرونده پزشكي الكترونيكي، نوبت دهي آنلاين و … هم بيماران و هم خود را از ظهور اثرات نامطلوب مراجعات حضوري رهانيده اند.
سرويس ها و خدمات طراحي سايت پزشكيپيام آوا امكانات بيشماري را در طراحي سايت پزشكي با توجه به سليقه و نياز پزشكان در نظر گرفته و اجرا مي نمايد؛ برخي از مهمترين آنها عبارتند از :
۱ – رزومه
پزشك يا اطباء در بخش رزومه مي توانند به معرفي درجه و تخصص و همچنين سوابق علمي و دانشگاهي خود، آثار علمي منتشره، راهكارهاي درماني  و مواردي از   اين قبيل بپردازند.
۲- مقالات و اخبار پزشكي
جديدترين اخبار مربوط به علم پزشكي و مقالات در اين بخش به كاربران ارايه مي گردد.
۳ – نوبت دهي آنلاين (رزروآسيون)
از جمله موارد مهم در طراحي سايت پزشكي، سرويس رزرو آسيون آنلاين مي باشد. شركت پيام آوا با اجراي سيستم جامع رزو آنلاين اين امكان را در اختيار بيماران قرار مي دهد تا از زمان هاي خالي و روزهاي ويزيت مطلع شده و به آساني و بدون مراجعه حضوري چه در محل كار باشند چه در خانه و يا هر جاي ديگري، تنها با دسترسي به اينترنت بتوانند نسبت به گرفتن نوبت در روز و ساعتي كه برايشان مقدور است اقدام نمايند.
۴ – تشكيل پرونده پزشكي الكترونيكي
اطلاعات فردي، سوابق بيماري، پروسه درمان و هر اطلاعات مروبطه ديگر در پرونده الكترونيكي بيمار ثبت مي گردد و پزشك مي تواند در هر لحظه به آن دسترسي داشته و در صورت لزوم آنرا به پزشك متخصص ديگري ارجاع دهد.
۵ – پرسش و پاسخ هاي متداول
در اين قسمت مراجعان به سايت پزشكي سوالات عمومي خود از جمله خدمات بيمه اي و بيمه هاي طرف قرارداد پزشك و … را مطرح ساخته و پزشك مربوطه به آنها پاسخ مي دهد.
۶- سامانه تست آنلاين بيماري
پرسشنامه الكترونيكي در اين بخش تعبيه شده است كه كاربر جواب پرسش ها و علايم بيماري كه به آن مشكوك است را وارد نموده و بصورت هوشمند نتيجه تست بر روي مانيتور براي كاربر قابل مشاهده است. سامانه تست بيماري در طراحي سايت مراكز درماني و درمانگاه ها بيشتر كاربرد دارد.
۷ – گالري تصاوير و ويدئو
امكانات، خدمات و تجهيزات موجود در مطب و يا درمانگاه و بيمارستان با زبان تصوير و فيلم به مراجعان نمايش داده مي شود. ويدئو و عكس در طراحي سايت آزمايشگاه اهميت زيادتري دارد.
۸- امكان اشتراك گذاري
در طراحي سايت پزشكي قابليت به اشترك گذاشتن مطالب و محتواي سايت در شبكه هاي اجتماعي فراهم شده است.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ ] [ ۰۳:۱۶:۵۶ ] [ آذرين وب ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب