طراحي سايت آذرين وب - طراحي سايت Azarinweb رتابلاگ
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 2
دیروز : 0
افراد آنلاین : 1
همه : 574
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

همچنين با ساخت و طراحي سايت فروش آنلاين ، فروش آنلاين در هر موقعيت مكاني و زماني ، به بازرگاني الكترونيك يك موقعيت ويژه داده است . با توجه به رشد روز افزون خريد محصولات به صورت اينترنتي و رشد و تجهيز فروشگاه هاي اينترنتي ضرورت ايجاد و طراحي فروشگاه اينترنتي بيش از پيش دانستن مي شود. به طوري كه بسياري از صاحبان كارخانه ها و واحد هاي توليدي در ساحل طراحي سايت شركتي خود به پيگيري طراحي سايت فروشگاهي با واپسين و به روزترين تكنولوژي طراحي فروشگاه اينترنتي تقاضا سفارش توسط مشتري در هر زمان و مكان، بازرگاني الكترونيك را يك پروسه ساده و همه مانع كرده است. و با الكترونيكي كردن تجارت، مي توان به دامنه گسترده تري از مشتريان دست يافت و بازرگاني كامياب تري را رقم زد.

 

اين فرمايش با طراحي سايت فروشگاه اينترنتي استاندارد و پايدار همگام با معيارهاي جهاني، گرافيك زيبا و جذاب، مراحل خريد راحت به بعيد از پيچيدگي و بستگي دوستانه سايت با مشتري پژوهنده مي شود. كه مستلزم قدرت پسنديده سايت فروشگاهي طراحي شده در بازاريابي اينترنتي و موتورهاي جستجو مي باشد.

 

طراحي فروشگاه اينترنتي در تجارت الكترونيك

 

در واقع با الكترونيكي كردن بازرگاني مي تاب به حوزه بزرگتري از مشتريان دست يافت و بازرگاني اينترنتي كامياب تري را رقم زد.

 

موفقت در تجارت الكترونيك ، با طراحي سايت فروشگاهي استاندارد و برقرار به اتفاق با معيارهاي جهاني ، گرافيك قشنگ و جذاب ، مراحل خريد راحت در فروشگاه اينترنتي ، پيوستگي دوستانه فروشگاه اينترنتي با مشتري را محقق مي سازد. كه مستلزم توان پسنديده در طراحي سايت فروشگاه اينترنتي به همراه بازاريابي اينترنتي و سئو موتورهاي جستجو مي باشد.

 

براي سايت فروشگاهي لزومي به داشتن يك فضا و خرج هااي حفاظت مكان فيزيكي را ندارد . وانگهي دارا بودن سايت فروشگاهي الزامي بر بازرگان بودن و يا داشتن يك شركت توليدي نمي باشد . در واقع با طراحي سايت فروشگاهي مي طاقت كل كسب و كارها از كبير و كوچك را راه اندازي كرد.

 

تفاوت طراحي فروشگاه اينترنتي با فروشگاه فيزيكي

 

سرويس هاي فروشگاه اينترنتي و نوين ، در مقايسه با فروشگاههاي سنتي ، بسيار زياد و منعطف پذير هستند و هزينه هاي بسيار كمتري براي صاحب فروشگاه اينترنتي دارند. وابستگي صورت به صورت ، جاي خويش را به وابستگي الكترونيكي مي دهد و اطلاعات بسياري راجع به كالاي اينترني و مقايسه آنها در اختيار مشتري مي گذارد، و مشتري بدون كاستن وقت در فروشگاههاي فيزيكي و ترافيك و رفت و آمد ، خريد آنلاين خويش را سپريدن مي دهد.

 

طراحي سايت فروشگاهي براي تبليغ ، معرفي ، عرضه و فروش محصولات و اجناس در اينترنت مي باشد ، و بهترين انتخاب براي بازرگاني آنلاين مي باشد.

 

طراحي ، ثبت و تاسيس فروشگاه اينترنتي ، فرآينديپيچيده و حساب شده مي باتشد كه با طي كردن قدم هاي درست، صاحب سايت فروشگاه اينترنتي ، را به سوي موفقيت ، جذب مشتري و فروش آنلاين بيشتر سوق مي دهد.

 

مراحل ثبت ، طراحي و راه اندازي فروشگاه اينترنتي آنلاين به هماره استفاده از طريق هاي جديد بازاريابي اينترنتي و جذب مشتري ، چهره مي گيرد. در ضمن در طراحي فروشگاه اينترنتي حرفه اي ، به كارگيري اصول سئو در موتورهاي جستجو بسيار حايز اهميت مي باشد.

 

نكات طراحي سايت فروشگاهي

 

طراحي فروشگاه اينترنتي ، شامل نكات مهمي مي باشد كه با رعايت اصول طراحي سايت ، جهت فروشگاه اينترنتي مي تواتن يك فروشگاه آنلاين و جذاب را راه اندازي كرد.

 

۱- طراحي زيبا جذاب و شيك در طراحي فروشگاه اينترنتي

 

اولين نكته در طراحي فروشگاه اينترنتي ، زيبايي ، جذابيت و شيك بودن سايت فروشگاهي مي باشد كه در طراحي سايت فروشگاهي براي جذب مشتري و موعد گشت و گذار بيشتر مشتري در فروشگاه اينترنتي آنلاين زياد مهم مي باشد كه منجر به مجاب كردن مشتري به خريد آنلاين از سايت فروشگاه اينترنتي مي شود.

 

۲-طراحي ساده و روان به بعيد از هر گونه شلوغي در سايت فروشگاهي

 

دومين نكته در طراحي فروشگاه اينترنتي ، سادگي و روان بودن فروشگاه آنلاين مي باشد. پيچيگدي و شلوغي زياد در فروشگاه اينترنتي ، منجر به دلزدگي و خروج سريع از سايت فروشگاه اينترنتي مي شود كه موجب از دست دادن مشتري آنلاين و عدم فروش محصولات آنلاين فروشگاه مي شود.

 

۳-بخش بندي منظم در طراحي سايت فروشگاهي و بخش بندي محصولات فروشگاه اينترنتي

 

سومين نكته در طراحي فروشگاه اينترنتي ، سامان و چينش صحيح بخش هاي گوناگون سايت فروشگاه و محصولات ، در طراحي سايت فروشگاهي مي باشد. در ضمن دسته بندي و نظم صحيح و روانشناخانه محصولات فروشگاه اينترنتي آنلاين نيز بسيار داراي اهميت مي باشد.

 

بي نظمي در طراحي سايت فروشگاه ، و چينش تباه محصولات از نظر رواني ، كارايي بسيار نامطلوبي بر احساسات مشتري سايت فروشگاه مي گذارد. وانگهي بي نظمي در بخش بندي محصولات فروشگاه اينترنتي ، مايه سردرگمي كاربر سايت فروشگاه مي شود.

طراحي سايت فروشگاه اينترنتي 

 

 

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۴ آبان ۱۳۹۵ ] [ ۰۲:۰۳:۵۶ ] [ آذرين وب ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب