طراحي سايت آذرين وب - طراحي سايت Azarinweb رتابلاگ
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 2
دیروز : 5
افراد آنلاین : 1
همه : 552
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

با ساخت يك اپليكيشن گوشي مناسب مي‌توانيد از محبوبيت بي‌نظير اپليكيشن‌هاي گوشي كمال استفاده را ببريد و به مشتريان خود خدمات سريع و با كيفيتي را ارائه دهيد. بدين ترتيب مشتريان نيز همواره به شما وفادار خواهند بود و از خدمات شما بهره‌مند خواهند شد.
طراحي اپليكيشن : همان طور كه قابل مشاهده مي باشد روز به روز بر تعداد كاربران دستگاه هاي هوشمند نظير تلفن هاي همراه و تبلت ها افزوده مي شود از اين رو امروزه عبارت اپليكيشن يا به اصطلاح " اپ " رواج بسياري يافته است . در واقع منظور ما از اپليكيشن ، نرم افزارهايي مي باشد كه به شكل end user طراحي شده اند . هم چنين لازم به ذكر است بدانيد نرم افزار هاي پر طرفدار همانند ورد ، گوگل كروم و فاير فاكس و كليه بازي هاي رايانه اي جزء اپليكيشن ها به حساب مي آيند .
 
به صورت روزانه طراحي اپليكيشن هاي متعددي براي طراحي اپليكيشن موبايل با موضوع هاي گوناگون انجام مي گردد . بسياري از مديران كسب و كار ها و فعاليت هاي حرفه اي براي ارائه ي هر چه بهتر خدمات و محصولات خود رو به راه اندازي  طراحي اپليكيشن و طراحي اپليكيشن موبايل آورده اند . به طور مثال مي توان به نرم افزار هاي بانك هاي سراسر كشور اشاره نمود . يكي از مهم ترين و بزرگترين سازمان ها در حوزه ي ساخت و طراحي اپليكيشن موبايل براي شبكه هاي اجتماعي مي باشند چرا كه اهميت در دست داشتن اپليكيشن را به خوبي درك نموده اند و نهايتا كاربران بسياري را از اين طريق جذب نموده اند . حجم موفقيت از طريق طراحي اپليكيشن به حدي رسيده است كه شبكه اجتماعي معروفي همانند اينستاگرم تمامي خدمات خود را از طريق نرم افزار يا اپليكيشن در اختيار كاربران خود قرار مي دهد .
برخي امكانات طراحي اپ :
كاربران به آساني مي توانند به خدمات و كالا هاي شما دسترسي كامل داشته باشند .عرضه ي كالا هاي شما به سهولت در عرصه ي جهاني عرضه مي گردد .توانايي قرار دادن اطلاعيه هاي گوناگون در نرم افزاروجود امكان اختصاص بخشي از نرم افزار به گالري كالا هاوجود امكان خريد و فروش و پرداخت آنلاين در طراحي اپ توانايي بر قرار نمودن ارتباط با كاربران تان از طريق اپليكيشنوجود امكان استفاده از صدا ، متن و ويدئو در راستاي به حداكثر رساندن ميزان انتقال مفاهيم نرم افزار به مشتريانوجود امكان ارتباط دو طرفه و محاوره اي با كاربران نرم افزاراپليكيشن هاي موبايل كه جذابيت كافي را داشته باشند با سرعت بالايي توسط استفاده كنندگان پخش و توزيع مي گردند .اين ابزار ها را مي توان به آساني و با حداقل هزينه ميان شمار بالايي از كاربران از طريق اينترنت يا بلوتوث پخش كرد .قابليت نصب بر روي تلفن هاي همراه هوشمند با دو حالت نيازمند اينترنت و عدم نياز به اينترنت ( آنلاين و آفلاين )


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ ] [ ۰۲:۱۴:۲۵ ] [ آذرين وب ]

سازگاري با تمامي ابزارهايي كه افراد براي جستجو در وب از آنها استفاده مي نمايند: در گذشته افراد براي جست و جو در اينترنت از تنها از كامپيوتر هاي و لپ تاپ ها استفاده مي نمودند اما امروزه با پيشرفت تكنولوژي ابزارهاي متعددي روي كار آمده اند كه افراد از آنها براي مراجعه به وب سايت هاي مختلف استفاده مي نمايند، از جمله اين ابزارها مي توان تلفن هاي هوشمند، تبلت ها را نام برد. علاوه بر اين خبرهاي مربوط به دنياي ديجيتال حاكي از آن است كه به زودي ابزارهايي مدرن تري نيز براي جستجو در اينترنت به بازار خواهند آمد. جالب است بدانيد كه عمده كاربران اينترنت را كساني تشكيل مي دهند كه با ابزارهايي بجز كامپيوتر ها در وب سايت ها گردش مي كنند از اين رو مي توان گفت كه سازگاري وب سايت ها با ساير دستگاه هايي كه افراد براي جستجو در اينترنت استفاده مي نمايند نقش عمده اي را در موفقيت و يا عدم موفقيت طراحي سايت بازي مي كند. 
طراحي وب سايت اختصاصي شركتي 
داشتن محتواي با كيفيت و مرتبط:  بسياري از طراحان وب سايت به اشتباه تصور مي كنند كه اگر وب سايت خود را مملو از محتواهاي مختلف نمايند مي توانند به موفقيت دست يابند، حال آنكه اين تصور كاملا اشتباه است، وجود يك محتواي با كيفيت و مرتبط در وب سايت شما مي تواند از دو جين محتواي كم كيفيت و غير مرتبط با ارزش تر باشد. وجود محتواي غير مرتبط متعدد در وب سايت نه تنها نمي تواند براي صاحبان وب سايت سودي داشته باشد بلكه مي تواند موجب شود كه كاربران گيج و سر در گم شوند و نتوانند مطالبي را كه مي خواهند بيابند. 

 
همه جانبه بودن و قابليت پشتيباني از محتواهاي چند رسانه اي: منظور از همه جانبه بودن آن است كه كاربران بتوانند انواع محتواها اعم از محتواهاي متني، محتواهاي تصويري، محتواهاي صوتي و محتواهاي ويديويي را در طراحي  سايت شما بيابند و بتوانند اين محتواها را به سادگي در تمامي شبكه هاي اجتماعي مختلف مثل، فيس بوك، تلگرام و توييتر اشتراك گذاري نمايند. 
طراحي لوگو و بنرهاي اختصاصي: در طراحي سايت خود حتما بايد به فكر يك طراحي لوگوي حرفه اي باشيد و يك گرافيست با تجربه را استخدام نماييد زيرا امروزه رنگبندي سايت و طراحي لوگو و طراحي بنر سايت شما به اندازه خود طراحي سايت شما ارزشمند شده است. 
سئو فرندلي بودن و كسب رتبه خوب در نتايج جستجوهاي موتورهاي جستجوگر:  صرف انرژي و هزينه هاي متعدد براي يك طراحي وب سايت اختصاصي تنها زماني مي تواند سودمند باشد كه وب سايت بتواند در نتايج جستجوهاي موتورهاي جستجوگر نمايش داده شود و يا به عبارتي از لحاظ سئو قوي باشد در غير اين صورت هر چقدر هم كه وب سايت طراحي زيبا و جذابي داشته باشد باز هم نخواهد تنوانست كه كاربراني را براي خود جذب نمايد. 

 
جذاب بودن براي بازديدكننده گان و داراي بودن قابليت جذب كاربران: شما در زمينه هر تجارتي كه فعاليت كنيد رقباي بسياري خواهيد داشت و وب سايت هاي متعدد ديگري وجود خواهند داشت كه محصولات كاملا مشابه با آنچه را كه شما به كاربران عرضه مي كنيد، ارائه نمايند. اگر شما بخواهيد وب سايت شما در ذهن كاربران بماند و كاربران خود را به مشتريان وفاداري براي وب سايت خود تبديل كنيد بايد كاري كنيد كه آنها از تجربه خريد خود در وب سايت شما لذت ببرند و تمايل داشته باشند كه مجددا به وب سايت شما مراجعه نمايند، بدين منظور شما بايد كاري كنيد كه سرعت بارگذاري وب سايت شما بالا باشد، طراحي وب سايت شما زيبا و منحصر به فرد باشد، امكان راه يابي در وب سايت شما آسان باشد و كاربران بتوانند به سادگي به هر صفحه اي از وب سايت شما كه مي خواهند دسترسي داشته باشند بدون آنكه سر در گم شوند و نهايتا شما بايد امكان جستجو را در وب سايت خود براي كاربران ايجاد نماييد تا كاربران بتوانند به سرعت آنچه را كه مي خواهند بيابند و آن را خريداري نمايند. به عبارت كلي وب سايت شما بايد تا حد ممكن يوزر فرندلي باشد تا بتوانيد رضايت كاربران را در هنگام مراجعه به وب سايت جلب نماييد. 
استفاده از پلتفرم هاي قوي براي طراحي وب سايت: بدون شك ورد پرس يكي از بهترين و قوي ترين نرم افزارهايي است كه امروزه براي  طراحي وب سايت وجود دارد. در ورد پرس قالب هاي متنوعي وجود دارد كه طراح وب سايت مي تواند بنا به سليقه و ويژگي هاي مورد نظر خود يكي از آنها را براي كار خود استفاده نمايد. ورد پرس علاوه بر اين ويژگي ها و خصوصيات بسيار سودمند ديگري دارد كه به كاربر امكانات بسيار متنوعي را براي طراحي سايت ارائه مي نمايد و از اين رو مي توان گفت كه اين نرم افزار بهترين و قوي ترين پلتفرم طراحي وب سايت است. 
ارزيابي عملكرد وب سايت و شناسايي نقاط ضعف و قوت آن: طراح وب سايت هر چقدر هم كه در كار خود تبحر داشته باشد باز هم بايد پس از ايجاد يك وب سايت عملكرد آن را ارزيابي نمايد زيرا قوت يا ضعف يك وب سايت تماما در گرو عملكرد طراح وب سايت نبوده و در بسياري مواقع داشتن درك درستي از جامعه هدف است كه موفقيت و يا عدم موفقيت يك وب سايت را تعيين مي نمايد. ارزيابي عملكرد وب سايت موجب مي شود كه نقاط قوت و ضعف وب سايت را شناسايي نموده و بتواند براي جبران سازي آنها برنامه هايي بچيند. امروزه ابزارهاي متعددي براي اين كار وجود دارد كه از جمله بهترين و محبوبت ترين هاي آنها مي توان به گوگل آنالتيكز اشاره نمود.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ ] [ ۱۱:۴۷:۳۰ ] [ آذرين وب ]

با توجه به گستردگي و همه گير شدن تكنولوژي و محبوبيت استفاده از اينترنت و حضور در فضاي مجازي ميان اغشار مختلف جامعه ، امروزي فضاي اينترنت به محيط مناسبي براي تبليغ و توسعه كسب و كار تبديل شده است . در اين ميان مديران رستوران ها و فست فودها نيز وارد ميدان شده اند  و اقدام به طراحي سايت رستوران براي معرفي كسب و كار خود نموده اند .يك سايت رستوراني در صورتي كه داراي طراحي مناسب و اصولي باشد مي تواند به ميزان قابل توجهي در جذب مشتريان به رستوران تاثير گذار باشد.
وب سايت رستوراني
ويژگي هاي طراحي سايت رستوران خوب :
طراحي سايت رستوران بايد به گونه اي باشد كه به خوبي معرف محيط رستوران ، انواع خوراك هايي كه در آن رستوران طبخ مي شوند و خدماتي كه در رستوران ارائه مي گردد باشد .با قرار دادن تصاويري از محيط رستوران مي توان به بازديد كنندگان سايت ذهنيتي در باره فضاي رستوران داد . بعلاوه با قرار دادن تصاوير اشتها برانگيز از خوراك هاي طبخ شده در رستوران مي توان بازديدكنندگان سايت را به امتحان اين غذاهاي خوش طعم تشويق كرد .قرار دادن منوي غذا و كافي شاپ رستوران (در صورت وجود كافي شاپ) مي تواند به بازديدكنندگان وب سايت رستوراني در انتخاب رستوران مورد نظرشان كمك كند . همينطور بروز رساني قيمت هاي درج شده در منو خواسته بسياري از بازديدكنندگان وب سايت هاي رستوراني است . همه موارد فوق به مشتري كمك مي كند كه با خيال آسوده و اطلاعات كافي به رستوران شما بيايند .همچنين يك وب سايت رستوراني مي تواند محلي براي ارائه خدمات از راه دور به مشتري باشد . به عنوان مثال مي توان امكاني در اختيار بازديد كنندگان وب سايت رستوراني طراحي شده قرار داد ، كه با وارد شدن به سايت امكان رزرو اينترنتي ميز ها را داشته باشند .از ديگر خدمات از راه دوري كه مي توان به مشتريانم رستوران ارائه داد ، امكان سفارش اينترنتي غذا است كه اين روزها به شدت در حال گسترش است .همينطور بسيار مفيد است كه محتويات هر غذا را نيز به طور مختصر در كنار تصويري از آن قرار داد .شما مي توانيد در وب سايت رستوراني خود به معرفي غذاهاي جديد يا پيشنهادات غذايي هر روز نيز بپردازيد .وب سايت رستوراني شما مي تواند محلي باشد براي ارتباط با مشتري و دريافت نظرات ، انتقادات و پيشنهادات آنان .يكي از راه هاي جذب مشتري به رستوران ها كه اخيرا رواج يافته ، ارائه بن ها و كدهاي تخفيف در وب سايت هاي رستوران ها است كه كاربر را تشويق به درياف اين بن ها و سفارش غذا از رستوران مورد نظر مي نمايد .از ديگر فوايد طراحي سايت رستوران آن است كه شما به سادگي مي توانيد آدرس ، نقشه  و شماره تلفن كليه شعبات خود را در يك سايت جمع آوري كنيد تا بازديدكنندگان سايت بتوانند به راحتي نزديك ترين شعبه رستوران شما به خود را بيابند و در صورتي كه تمايل به تحويل غذا درب منزل داشته باشند مي توانند به سادگي با يكي از شماره هاي درج شده در سايت تماس بگيرند .


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ ] [ ۱۲:۲۶:۲۷ ] [ آذرين وب ]

طراحي سايت پزشكي با توجه به خيل عظيم اطلاعات دارويي و درماني و گسترش دانش  پزشكي، شرياني حياتي است. رشد و پيشرفت شاخه هاي مختلف پزشكي، دستاوردها و يافته هاي جديد و پيدايش تكنولوژي هاي نوين و تجهيزات پيشرفته در عرصه طبابت از يكسو و نيز افزايش تعداد بيماران به دلايل مختلف اعم از گسترش شهرنشيني، تغذيه نامناسب و … از سوي ديگر موجب شده است تا روند رسيدگي به بيماران شتاب بيشتري بگيرد و اين امر ديگر با روش هاي سنتي گذشته ميسر نمي گردد و راه هاي ديگري را مي طلبد از جمله روش هاي نوين تحت وب و بكارگيري فضاي مجازي و اينترنتي كه با طراحي سايت پزشكي ميتوانيد اين بستر شكوفا شود.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ ] [ ۰۳:۱۶:۵۶ ] [ آذرين وب ]
[ ۱ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه
لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب